Perşembe, Aralık 07, 2017

Ev yapımı sıcak çikolata

Uzun kış akşamlarında yemek sonrası sıcak bir şeyler içmek istiyor canımız.
Ailece sütlü ve bol köpüklü kahveleri çok seviyoruz ama arada başka tatlarda istiyor tabi canımız.
Benim çok aram yok ama Alper her çocuk gibi sıcak çikolataya bayılıyor.
Geçen gün sosyal medyada dolaşırken Tijen Aktay'ın Instagram sayfasın ev yapımı sıcak çikolata tarifini görüp hemen ertesi akşam denedim.
Yapımı oldukça basit.
Malzemelerde evde kolayca bulunabilecek türden.
Şimdiye kadar neden denememişim diye epey kızdım kendime...







Malzemeler

80 gr bitter çikolata
2 bardak süt
100 gr krema
1 tatlı kaşığı kakao

Yapılışı

Bitter çikolata ve kakao sütün içerisinde eriyinceye kadar arada karıştırarak kaynatın.
En son kremayı ekleyip karıştırın.
Üzerini çırpılmış krema veya kremşanti ile süsleyin.
Ben üzeri için çok az ama yoğun bir kremşanti hazırladım.

Alper'in yorumu "-Anneeee hayatımda içtiğim en güzel sıcak çikolata bu" oldu.
Daha ne isterim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...