Salı, Mayıs 13, 2014

Çilekli Magnolia Puding

Instagram'da birbirinden güzel Magnolia tatlılarını görüp, çilek ve süt ile yapılan her şeyi seven biri bu meşhur tatlıyı denemeden durur mu?
Tabi ki hayırrrr! :)



Tahmin ettiğim gibi bizim evde çok sevildi bu tatlı.
İkişer üçer yedik öyle söyleyeyim!



Malzemeler: 1 lt süt, 2 yumurta sarısı, 1 bardak şeker, 2 yemek kaşığı nişasta, 2 yemek kaşığı un, 1 paket vanilya, 1/2 sıvı krema, 1/2 labne peyniri, 1 paket eti burçak



Yapılışı: 1 lt süt, 2 yumurta sarısı, 1 su bardağı şeker, 2 yemek kaşığı nişasta, 2 yemek kaşığı un ve 1 paket vanilyayı muhallebi kıvamına gelene kadar kısık ateşte pişirdim. Ilındıktan sonra 1/2 paket sıvı krema ve 1/2 paket labne peynirini ilave edip mikserle 2-3 dk çırptım. 1.5 paket eti burçağı rondodan geçirdim. (Biz bisküviyi yoğun sevdiğimiz için 1.5 paket koydum ben)  Dilimlediğim çilek ve muz ile süsledim.



Benim minik kavanozlarım olmadığı için ayaklı cuplara ve İkea'nın bardaklarına yaptım.



Kavanozda sunumu sevdiğim ve muhafazası daha kolay olduğu için Tchibo'nun minik kavanozlarından aldım.
İkinci denememi de Tchibo kavanozlarla yaptım.



Çilekli çok hafif, pratik ve lezzetli bir tatlı.
Tam yazlık.
Bir gece buzdolabında beklerse şahane oluyor.
Biz çok sevdik.
Afiyet olsun şimdiden…

1 yorum:

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...